نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3814
-
الف
+

کدام فلم برنده اسکار 2020 خواهد بود؟

در این گزارش به بررسی فلم های مدعی دریافت جایزه اسکار 2020 پرداخته ایم.

به گزارش آی فیلم 2، با نزدیک شدن زمان اکران فلم های مدعی کسب جایزه بهترین فلم اسکار 2020، گمانه زنی برای برنده این رقابت آغاز شده است.

نیویورک تایمز نوشت: پس از برگزاری  جشنواره های مهم سینمایی و اکران فلم هایی که برای جایزه اسکار 2020 با یکدیگر رقابت خواهند کرد،  به‌نظر می‌رسد که هیچ‌کدام از آنها نخواهند توانست فلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته «کوئنتین تارانتینو» که امید اول کسب جایزه اسکار است را کنار بزنند.

فلم «داستان ازدواج» نیز به کارگردانی «نواح بومباخ» که در 29 اگست 2019 میلادی در جشنواره ونیز اکران شد و بسیار مورد توجه و تحسین منتقدان قرار گرفته است، در ژانر کمدی با موضوع داستانی طلاق است.

فلم «جوکر» برنده شیر طلایی ونیز به کارگردانی «تاد فیلیپس» و فلم «خرگوش جوجو» به کارگردانی «تایکا وایتیتی» که قرار است 18 اکتبر 2019 میلادی اکران شود در مورد یک پسر ۱۰ ساله است که عاشق هیتلر رهبر نازی‌ها است و قصه فلم از جایی به چالش کشیده می شود که متوجه می‌شود مادرش یک نوجوان یهودی را پنهان کرده است.

فلم های مذکور توانسته اند تا حد بسیاری به‌عنوان رقبای اصلی فلم روزی روزگاری در هالیوود ظاهر شوند اما فلم های «فورد علیه فراری» و «به سوی ستارگان» هم احتمالا در این رقابت وارد خواهند شد.

بسیاری از منتقدین از فلم روزی روزگاری در هالیوود به حیث یک نامه‌ عاشقانه به هنر فلم سازی یاد می کنند، کوئینتین تارانتینو که تا‌کنون 2 اسکار به‌ خاطر بهترین فلم نامه دریافت کرده اما تا کنون موفق به کسب جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فلم سال نشده، به همین علت وی را شایسته دریافت جایزه اسکار 2020 می دانند.

گفتنی است فلم های «مرد ایرلندی» و «زنان کوچک» که قرار است به زودی اکران شوند ممکن است معادلات را بر هم بزنند و تارانتینو را از دریافت جایزه اسکار محروم کنند.

درپیوند با این خبر بخوانید:

جایزه اول جشنواره بین المللی تورنتو به «هیتلر» رسید

«برد پیت» به سوی ستارگان سفر می کند+تیزر

بازیگر فلم «بتمن» در نقش موترران افسانه ای تاریخ

شیر طلایی به «جوکر» رسید

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر